忘記多久,沒有寫情書了,

今天看到有人點了一首歌,突然我也想寫點情書,
好像蠻牽強的,但我是真的有這樣想法,

仔細想想,上次認真寫情書是2005年的夏天,
那封信,並沒有真正用手寫,卻充滿著滿滿的心意,
寄到幾千里以外的世界,

在那之後,頂多在BLOG抒發些心情,
或許有時是為了某人所寫,卻仍然與所謂的情書,有了某些差距。


我也想要  Close To You為妳寫封情書,
               把我心中的心,書寫成千千萬萬的字,
我也想要  Close To You為妳寫封情書,
    把我腦中的妳,化成甜美的詩句,
我也想要  Close To You為妳寫封情書,
 把我不能沒有的妳,映成我腦中不能忘的記億,
我也想要  Close To You為妳寫封情書,

 把我對妳的心,換化成天上的雲,飄落在我家的庭,

    把昨日留在情書裏,成為我們明日的Wedding Gift
      請讓我 Close To You ,並 Stay by your side Forever, ever, ever...






Close To You
The Carpenters
Lyrics:Burt Bacharach/Hal David 
Music:Burt Bacharach/Hal David


Why do birds suddenly appear
Every time you are near?
Just like me, they long to be
Close to you.

Why do stars fall down from the sky
Every time you walk by?
Just like me, they long to be
Close to you.

On the day that you were born
The angels got together
And decided to create a dream come true
So they sprinkled moon dust in your hair of gold
And starlight in your eyes of blue.

That is why all the girls in town
Follow you all around.
Just like me, they long to be
Close to you.

On the day that you were born
The angels got together
And decided to create a dream come true
So they sprinkled moon dust in your hair of gold
And starlight in your eyes of blue.

That is why all the girls in town
Follow you all around.
Just like me, they long to be
Close to you.
Just like me (Just like me)
They long to be
Close to you.

Wahhhhhhhhhhh, close to you.
Wahhhhhhhhhhh, close to you.
Hahhhhhhhhhhh, close to you.
Lahhhhhhhhhhh, close to you.


靠近你
主唱:卡本特兄妹

鳥兒們為何突然出現?
每一次你靠近時
就像我一樣
牠們早就想接近你

星星為何從天上墜落?
每一次當你走來
就像我一樣
它們早就想接近你

在你誕生的那一天
天使們聚在一起
決定創造出一個成真的美夢
於是,祂們在你的金髮灑上月塵
在你的藍眼珠裡灑上星光

這就是為何城裡所有的女孩
到處都跟隨著你
就像我一樣
她們早就想接近你 



PS1:請尊重正版
PS2:作家就是要能模擬情境








<圖片與音樂引用自網路上>


arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 優先選擇 FranKC 的頭像
    優先選擇 FranKC

    優先選擇聽什麼? 陳宥亘 FrANKC

    優先選擇 FranKC 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()