感情應該要自私點..
        我稱呼他為『愛情自私學』。


常常聽到一些心軟的人,
在感情的世界裡,
在意別人的一切,
不願意做決定,
不願意當壞人,


結果只是一個人在那邊煩惱,
煩惱過去,
煩惱未來,
然後煩惱到長出白頭髮,
還是沒人發現,
煩惱到睡不好、吃不好,
也沒人救得了妳,
因為妳想當聖人,
想要有大愛,
所以妳解救不了自己。


小時候,
師長總是跟我們說,
「不要當個自私的人。」
「自私是不對的!!」
其實,
我也覺得不對,
但..
這個時候,
卻很有用,

因為幸福是自己的,
對別人仁慈,
反而對自己殘忍,
不自私點做出選擇,
就是蠟燭兩頭燒,
就是勉強自己,
就是千千萬萬個困擾,

不要怕自私,
因為最後幸福,
只有自己知道。








Beautiful Soul
Jesse McCartney


I don't want another pretty face
我不要另一張漂亮的臉孔
I don't want just anyone to hold
我不要隨便找個人來愛
I don't want my love to go to waste
我不要我的愛白白浪費
I want you and your beautiful soul
我只要妳和妳那天使的心
You're the one I wanna chase
妳就是我要追求的
You're the one I wanna hold
妳就是我要緊握的
I wont let another minute go to waste
不想再浪費一分一秒
I want you and your beautiful soul
我只要妳和妳那天使的心

I know that you are something special
妳的特別 讓我心動
To you I'd be always faithful
我要為妳付出 全無保留
I want to be what you always needed
我要成為妳永遠的依靠
Then I hope you'll see the heart in me
希望妳看出我真誠的心意

I don't want another pretty face
我不要另一張漂亮的臉孔
I don't want just anyone to hold
我不要隨便找個人來愛
I don't want my love to go to waste
我不要我的愛白白浪費
I want you and your beautiful soul
我只要妳和妳那天使的心
You're the one I wanna chase
妳就是我要追求的
You're the one I wanna hold
妳就是我要緊握的
I wont let another minute go to waste
不想再浪費一分一秒
I want you and your beautiful soul
我只要妳和妳那天使的心

Your beautiful soul, yeah
妳那天使的心
You might need time to think it over
也許你需要一些時間思考
But im just fine moving forward
但我覺得我們該更進一步
I'll ease your mind
我要打開妳的心扉
If you give me the chance
只要妳給我一次機會
I will never make you cry c`mon lets try
我絕不會讓妳流一滴眼淚

I don't want another pretty face
我不要另一張漂亮的臉孔
I don't want just anyone to hold
我不要隨便找個人來愛
I don't want my love to go to waste
我不要我的愛白白浪費
I want you and your beautiful soul
我只要妳和妳那天使的心
You're the one I wanna chase
妳就是我要追求的
You're the one I wanna hold
妳就是我要緊握的
I wont let another minute go to waste
不想再浪費一分一秒
I want you and your beautiful soul
我只要妳和妳那天使的心

Am I crazy for wanting you
瘋了的渴望和妳在一起
Baby do you think you could want me too
妳是不是也想和我在一起?
I don't wanna waste your time
我不想浪費妳的時間
Do you see things the way I do
妳感覺到我的努力了嗎?
I just wanna know if you feel it too
我想妳應該也有同樣的感受
There is nothing left to hide
別再逃避

I don't want another pretty face
我不要另一張漂亮的臉孔
I don't want just anyone to hold
我不要隨便找個人來愛
I don't want my love to go to waste
我不要我的愛白白浪費
I want you and your beautiful soul
我只要妳和妳那天使的心
You're the one I wanna chase
妳就是我要追求的
You're the one I wanna hold
妳就是我要緊握的
I wont let another minute go to waste
不想再浪費一分一秒
I want you and your beautiful soul
我只要妳和妳那天使的心

Your beautiful soul, yeah
妳那天使的心







PS:請尊重正版 








<音樂與圖片引用自網路上,歌詞引用自該網頁>



arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 優先選擇 FranKC 的頭像
    優先選擇 FranKC

    優先選擇聽什麼? 陳宥亘 FrANKC

    優先選擇 FranKC 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()