close

是夜,

原來心才是世間最難得到的,
你可以用錢買到肉體,
無論是人力、是員工、是紅燈區,
但你卻未必能交心、能戀愛、能找到願意用心為你付出的人,

就像有人說,
男人出軌不可怕,
可怕的是女人的精神外遇,

因為當你發現的時候,
可能已經來不及,
她將不再是你的,

但偏偏有時候,
妳付出的心,
未必能得到一樣的回報,
但這不就是人心的難測,
世間的無奈,
沒有一種必然性,

所以如果你問我,
我還是願意付出我的真心,
只是我會多一份小心,
在我的內心,

我會真心對待每個人,
只是差別在是愛情、友情、還是夢想。

這麼多年來,我很感謝,身邊的好朋友,
因為有你們相挺,
給予我歡笑,給予我力量,
我會繼續努力,
在我的工作與理想上,
找到一個揮灑的舞台,
謝謝你們,my best friends。



Love Will Keep Us Alive
The Eagles


I was standing
我站在
All alone against the world outside
只有對所有外面的世界
You were searching
您正在搜索
For a place to hide
對於一個藏身之地
Lost and lonely
失落和孤獨
Now you've given me the will to survive
現在你給了我生存的意志
When we're hungry....love will keep us alive
當我們飢餓的....愛將讓我們活著

Don't you worry
難道你不擔心
Sometimes you've just gotta let it ride
有時候,你剛剛gotta讓它騎
The world is changing
世界正在變化
Right before your eyes
在您的眼前
Now I've found you
現在,我發現你
There's no more emptiness inside
有沒有更多的內部空虛
When we're hungry....love will keep us alive
當我們飢餓的....愛將讓我們活著

I would die for you
我想死你
Climb the highest mountain
攀登最高的山峰
Baby, there's nothing I wouldn't do
寶貝,沒有什麼,我不會做

Now I've found you
現在,我發現你
There's no more emptiness inside
有沒有更多的內部空虛
When we're hungry....love will keep us alive
當我們飢餓的....愛將讓我們活著

I would die for you
我想死你
Climb the highest mountain
攀登最高的山峰
Baby, there's nothing I wouldn't do
寶貝,沒有什麼,我不會做

I was standing
我站在
All alone against the world outside
只有對所有外面的世界
You were searching
您正在搜索
For a place to hide
對於一個藏身之地
Lost and lonely
失落和孤獨
Now you've give me the will to survive
現在你已經給我生存的意志
When we're hungry....love will keep us alive
當我們飢餓的....愛將讓我們活著
When we're hungry....love will keep us alive
當我們飢餓的....愛將讓我們活著
When we're hungry....love will keep us alive
當我們飢餓的....愛將讓我們活著



<音樂與歌詞引用自網路上>



arrow
arrow
    全站熱搜

    優先選擇 FranKC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()