close

Kane++No+Surrender+Tour+tNA  
絕不投降。

荷蘭藉搖滾團體

「I was up, I was down I felt almost everything
 我曾走過高峰與低谷,幾乎歷練了一切
 I was lost been around still know hardly anything
 我曾迷失在這其中,卻仍無法盡知一切
 Get my feet on the ground in the heart of everything
 但我現在懂得站穩腳跟,面對一切
 That is just the way that i want it
 這就是我的人生之道
 That is just the way that i want it
 我的人生之道」

 
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    優先選擇 FranKC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()