我一路狂奔,

像逃難一樣跑進妳的世界,
尋找一絲安心,
只是..

我遍尋不到入口。







Shine
Mr. Big

I never really feel quite right
我從不真的覺得好過
I don't know why, all I know is there's something wrong
我也不知為何,我所知道的是某個地方出錯了
Every time I look at you, you seem so alive
每次我看見你,你似乎如此有活力

Tell me how do you do it, walk me through it
告訴我妳將怎麼做,跟我穿越過她
I'm following every footstep
所以我跟隨你的每一步

Baby on your own you take a conscious step
寶貝,你獨自有意識地走著
Do you wanna give it up?
你會想放棄它嗎?

But all I want is for you to SHINE
但我替你所求的只有繼續閃耀
Shine down on me
在我面前閃耀
Shine on this life that's burning out
在失去熱情的這人生中閃耀

I say a lot of things sometimes that don't come out right
我說有時許多東西結果並不好
And I act like I don't know why
而我也表顯出好像我不知道為什麼
I guess a reaction is all I was looking for
我猜一個反應是我所尋求的

You looked through me, you really knew me like no one has EVER looked before
你看透我,你真的瞭解我,以前沒有人曾那麼看我

Baby on your own you take a cautious step
寶貝,你獨自有意識地走著
Do you wanna give it up?
你會想放棄它嗎?

But all I want is for you to SHINE
但我替你所求的只有繼續閃耀
Shine down on me
在我面前閃耀
Shine on this life that's burning out
在失去熱情的這人生中閃耀

I know, I know, girl you got something
我知道,我瞭解,女孩你有某樣東西

SHINE (shine it on to me)
閃耀(它在我面前閃耀)
Shine down on me (I wanna feel it)
在我面前閃耀(我想要感覺到它)
Shine on this life that's burning out
在失去熱情的這人生中閃耀

Baby on your own you take a cautious step
寶貝,你獨自有意識地走著
Do you wanna give it up?
你會想放棄它嗎?

But all I want is for you to SHINE
但我所要的僅是你繼續閃耀
Shine down on me (just show me something)
在我面前閃耀(只在我面前展現)
Shine on this life that's burning out (you give me something that I never know)
在失去熱情的這人生中閃耀(你給我某樣事物,我從沒有的)

Shine (it gonna kill me if you give something away)
閃耀(它將殺死我如果你贈送那事物給我)
Shine yeaaah (I wanna know what's going in on your mind)
閃耀啊(我知道你心中持續著的是什麼)
Shine on this life that's burning out
在失去熱情的這人生中閃耀 







PS:請尊重正版 









<音樂與圖片引用自網路上,歌詞引用自該網頁>

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 優先選擇 FranKC 的頭像
    優先選擇 FranKC

    優先選擇聽什麼? 陳宥亘 FrANKC

    優先選擇 FranKC 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()